Som ett barn på julafton!

Är så där sjukt glad i dag haha fick ett paket med posten o vart som ett barn på julafton! Idag kom min bok som jag ska recensera och jag är så sjukt glad att jag vart en av de 20 som fick äran att göra det! Har redan börjat måla i den men jag tycker det är lite synd att det ska blöda igenom men ja det får bli andra pennor på de andra teckningarna. Ser verkligen fram emot att få sitta många timmar med denna fina bok som jag bläddrat i och gillar från första stund hihi
Ibland undrar jag varför jag blir förvånad över vissa människor fortfarande.... Man brukar ju säga släkten är värst- MEN familjen är värre!! Tror faktiskt det stämmer ganska bra! Men vet ni jag behöver inte deras drama! Nej de får klara det utan mig så är det helt enkelt!
Idag spelar det ingen roll- vet ni varför? Jo för jag VET att jag kommer få allt jag vill ha och många saker jag jag vet kan de inte ändra på! hihi så är det bara!
Nej nu ska jag sätta mig o måla lite mer.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0