Sluta tidigt.

Hemma efter en lugn dag. Fick med mig båda grabbarna hem så nu blir det film kväll eller not.. Haha orkar inte är trött men ändå inte.
Ska nog lägga mig o läsa lite snart istället. Eller kika på tv, verkar va något bra de tittar på! Ja det märks vad det blir!
Idag har det varit mycket frågor om jag ska plugga vidare eller om jag ska ta ett sabbatsår eller nått. Ja visst låter ett sabbatsår lockande MEN nej inte nu när jag har sådan lust o det går bra. Men kommer jag inte in på högskolan till hösten nästa år så ja då kan jag tänka mig o ta ett sabbatsår för att jobba lite.
O ja jag kan tänka mig beta av vissa ämnen på distans o sen jobba under tiden MEN då måste jag veta att jag har ett fast schema o gärna dagtid! Haha omöjliga vilkor? Nej det kan nog gå att ordna! Hihi o gärna på denna arbetsplats jag är på nu. Då skulle jag nog tänka om lite kanske!
Men ja vi får se om det kommer ett sånt erbjudande eller ej..
Men hoppas kan man ju alltid hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0