Shopping.

Godmorgon ny vecka med nya möjligheter. Vakna till en vit värld, det ser så fint ut. 
Idag är det möte på praktiken o sen blir det nog shopping med barnen! En liten överraskning för de hihi lite kul. 
Men först kaffe o lite meditation.
Som mamma oroar man sig för en massa saker. Men oftast så klarar barnen sig bättre än vad man tror. 
Jag antog en utmaning för några dagar sen om att under en dag inte oroa mig något under hela dagen o det va inte lätt men jag klarade det o det va ganska nyttigt. 
Något många skulle testa så man får lite perspektiv på tillvaron.
Nej nu lite frukost men mina små hjärtan.
Sen blir det en mysig o rolig dag!
Ha en fin dag och var rädda om varandra.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0