Plötsligt händer det!

Vilken dag! Prov o nja jag är väldigt osäker... Det kändes ok när jag va där o skrev men sen när jag kom hem så haha jaja finns ju alltid chans att göra om det i värsta fall.
Sen fixa så sonens saker kom till hans lgh o hjälpa dottern passa lilla dreggelmonstret medans hon o stora junior fixade hem en frys hon köpt o sen hennes saker hon hade kvar hos mina föräldrar!
Samtidigt har min lilla skrutta ätit ganska hyffsat idag! Men jag har bestämt hon ska få va hemma imorgon med så jag vet säkert hon äter ordentligt!
Mellantjejen hade en kompis här medans lilla junior följde med en kompis hem. 
Så jag o alla tjejer har målat lite o sen fikat lite. Tror de va nöjda hihi ja mina va det i alla fall!
Sen somna min lilla utan bråk o protester ikväll... o jag måste säga det va sååå skönt haha de som har barn som vägrar somna själva vet vad jag pratar om. Men plötsligt så händer det!
Fortsatte måla fram till nyligen o ärligt talat så är jag helt slut i kroppen så nu får det bli soffhäng så jag kan återhämta krafterna lite!
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0