Pizzabufé.

Vilken härlig dag jag haft! Agerat chaufför till mamma o sen handlat lite med henne. Bjudit mina hjärtan på pizzabufe som vi gjorde själva (pizzabullar, två sorters pizza, ostsås som vi dippa), o det var mycket uppskattat haha det som vart kvar tog ungdomarna med sig hem. O sen en kanongod efterrätt.
Möblerat lilla skruttans rum så nu har hon flyttat ut ur mitt sovrum så HJÄLP hur ska jag klara mig haha första natten hon sover i sitt egna rum.... Men det tog tid innan hon somna så hon lär nog va trött imorgon, tur hon är ledig då!
Blir en lugn kväll nu innan jag ska ta natter, är ganska trött men ska kika lite på tv hade jag tänkt mig!
Har fixat upp stjärnor o adventsljusstaken i köket så det lyser så fint o tomten på stegen utanför är på plats. Så det kommer nog bli fint till jul här med så småningom. Bara pynta o byta gardiner kvar men det tar jag nästa vecka känner att just nu orkar jag inte riktigt haha ska ha praktik två dagar nu så det blir att ladda för det!
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0