Otursdag? Nej lyckodag!

Godmorgon en aning trött då man hade en väldigt pigg liten tjej igår kväll haha som absolut inte ville sova,
Men skönt det är fredag idag så man kan vila upp sig lite i helgen eller ja lite i alla fall!
Och sen är det det 13 idag med hihi många anser ju att fredag den 13 är en otursdag MEN för mig har den aldrig varit det så man kanske skulle köpa en lott idag hihi ja vi får se! Men det är ganska kul o se vilka gamla historier som lever kvar o att folk verkligen tror på de! Visst jag har nog några såna med som jag absolut tycker känns obehagliga men denna dag är ingen av de!
Idag ska vi passa på o fixa massor i barnens rum så vi bara behöver flytta möbler i morgon.
Ska bli så skönt när allt är klart o på fredag ska jag in till grankommun o köpa färg till skruttans rum så jag får måla det ordentligt innan hon flyttar in där.
Funderar på vilken färg man ska ha, men oavsett så tror jag hon kommer gilla det!
Nej nu lite mer kaffe o meditation så jag vaknar ordentligt!
Ha en fin fredag, fast det är den 13 hihi och ser du någon utan ett leende, ge de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0