Nöjda barn!

Godmorgon Äntligen är båda barnens möbler på plats och de är nöjda! Så skönt. Bara lite småplock kvar o sen ska det målas i lilla rummet som ska bli skruttans!
Kommer bli så skönt när det är klart! O kan ju tala om att det känns i kroppen idag haha att man höll på o bar möbler och sånt. 
Sen fick vi ett ryck igår kväll och gjorde godis själva haha jo då har redan blivit idiotförklarad (men vet ni det struntar jag i). Vi gjorde skumtomtefudge på vanliga skumtomtar men även på den nya sorten mandarin mums vart så gott. Men sen fortsatte vi o gjorde kola o det va länge sen jag gjorde o det va såååå gott o sen hade vi så mycket grädde kvar så det blev lite knäck med haha ja men barnen älskade det! O det är huvudsaken! 
Haft så mycket att göra o sen en sjuk unge på det så det har inte hunnits med så mycket mer än det! 
Men idag blir det mycket vila o lite ved som ska in samt lite tvätt som ska fixas haha men det blir en mysig o bra dag för ungarna o mig!
Hur mötet gick i går jo då tror att fler fått upp ögonen för hur det egentligen är... Tragiskt men bättre det sker nu än aldrig! Och det vart kanske ett stort uppvaknande! Men jag tror det kan bli bra i slutänden!
Men nu lite mer kaffe så jag vaknar medans lilla skruttan kollar tv!
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0