Nöjd!

Godmorgon trött men uppe o är väldigt nöjd med gårdagen. Första dagen på praktiken o det va kanon. Fick till o med frågan om jag ville bli vikarie haha snacka om att bli överrumplad! Glad men väldigt överraskad att den frågan kom första dagen! Men självklart så kan jag det om det skulle va som så att de kan behövas.
Det kändes kanonskönt.
Ska dit idag med o det ser jag fram emot! 
Dessa fyra veckor kommer gå väldigt fort har jag en känsla av.
 Men den kommer va väldigt lärorik då jag ska arbeta med unga människor, o även om en del har samma diagnoser som de jag är van vid från mitt jobb i grannkommun så är det ändå helt annorlunda då det rör sig om yngre.
Så jag har verkligen valt rätt inriktning! O rätt yrke!
Men först blir det mer kaffe o sen kolla om jag kan boka in en tid till studievägledaren i dag o sen får stora junior åka iväg o byta däcken på racern hihi Sen ska han låna bilen medans jag är på praktiken så lilla junior kan åka på sin träning.
Ha en fin dag o gör någon glad idag, även om det bara är dig själv du gör glad så lär det smittas!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0