Nöjd med veckan!

Känner mig helt ok med denna dag. Har tagit in ved, tvättat lite samt plockat lite o fixat så lilla rummet är näst intill urplockat. Bara fixa färg o sen maskeringstejp så kan jag börja måla sen. Men det får bli mot slutet av veckan eller veckan efteråt. Börjar min praktik imorgon och det ska bli spännande och se lite annorlunda typer än de jag ser på gruppboendet jag jobbar ibland! Sen ska det bli spännande o se hur min handläggare är. 
Söndag alltså o sista dagen denna vecka.... Men vilken vecka! En sjuk o mammig dotter, ommöblering då två unga ungdomar fått "nya" rum o förberett för lilla skruttans rum. Förberett för veckan som kommer genom att fixa lite matlådor åt mig samt fixat tvätt o ved så vi kan få varmt i veckan. Ska även kolla imorgon vad det kostar att anlita någon att byta till vinterdäck! Börjar bli dax för det nu hihi 
O jag längtar lite till snön ska komma faktiskt, kunna va ute o bygga snögubbar o ljuslyktor med barnen o ha lite snöbollskrig kanske hihi
Men nu blir det att slappa lite och fundera på veckan som varit o planera lite framåt.
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0