Nöjd.

Är helt nöjd med min dag. Praktik o det var kul även om jag var ensam tjej tills fina vikarien kom (som ja är tjej) hon är så otroligt lätt att prata med om allt! Hunnit kolla igenom lite vad morgondagens skolämne ska handla om så jag får lite hum om vad vi ska diskutera.
Känner mig rätt nöjd helt enkelt hihi så snart blir det lite soffhäng innan jag tar kväller o ska sova så jag orkar med morgondagen då jag e ledig från praktiken, men har skola fm o sen lite jobb på bästa gruppboendet på kvällen!
Ska bli kul o komma dit då jag varit ledig därifrån i nästan tre veckor. 
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0