Mitt i veckan!

Godmorgon redan onsdag o vi är mitt i veckan. Hjälp vart tar dagarna vägen?
Tänk vad lite ett litet mess kan göra när man vaknar. Ibland är det inte de som är nära dig som ser eller hör dig utan det kan va någon längre ifrån som du väldigt sällan träffar. Såna människor är bara helt underbara att ha i sitt liv.
Idag blir det att fortsätta hjälpa sonen få i ordning i sin lgh samt få ner sina sista saker. Kolla lite gardiner och om han vill ha några tavlor som vi ska fixa upp på väggarna.
Lite spännande med sin första lägenhet jag kommer ihåg min första o känslan när man sov där helt själv första gången. 
Sen ikväll ska jag iväg på kurs och det ska bli skönt för förra gången då var jag sjuk så jag missade den. 
Börjar bli dax att sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0