Mammig dotter!

Godmorgon inte lätt med en liten fröken som är pigg på kvällarna o en mamma som inte mådde bra. Dålig kombination då dottern ville kolla film halva natten o jag ville sova! Men hon somna till slut så jag med kunde få sova men det resulterade i att jag vakna tidigt, men då hinner jag kanske med lite saker innan hon vaknar!
Har man sjuka barn o särkilt en mammig sådan då får man va glad om man hinner gå på toa själv innan de grinar o vill klänga igen.
Men nu sover hon sött så jag får lite egentid så jag kanske hinner meditera lite hihi
Håller på o möblerar om i barnens rum samtidigt så det blir inte så mycket mer tid än det. Men jag är väldigt tacksam för att mina två äldre barn hjälper mig att flytta möblerna så de kommer till rätt rum. Och lilla juniors rum är färdigt och det vart kanonfint. Så idag ska mellantjejens möbler upp på övervåningen! Sen fixa färg o måla om skruttans rum! Innan hon kan få in möbler dit!
Men det är skönt när det blir klart! 
Ska även ha lite släktträff hos mina föräldrar i dag.... Inget jag ser fram emot då jag redan har sagt att det finns inget jag vill ha förutom lite kort men ja det får jag ju vänta med!
Tyckte det va lite meningslöst att gå då men ja jag e ju så jäkla snäll så alla ska det..... Bara göra det bästa av situationen o sen släppa det när det är klart!
Vi har alla olika prövningar här i livet.....
MEN nu blir det lite mer kaffe o meditation så jag orkar med dagen hihi
Ha en fin dag och gör någon glad, även om det bara är dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0