Lördag morgon.

Godmorgon vakna tidigt men la mig o trotssov ett tag till hihi vart väckt av mina barn som ringde o önskade godmorgon! De är för söta.
Känner mig ganska utvilad så det är skönt men nu njuter ajg av lite kaffe o försöker vakna. Kikar lite på travet och väntar på att andra dottern som va på disko i går ska höra av sig.
Sen ska jag åka ner till mina små o bara gosa hihi 
Ska börja röja på övervåningen idag så lilla junior kan flytta in i det andra rummet sen.
Ska bli skönt när allt är klart eller ja fram tills vi får tag på en lgh i alla fall... 
Men nu lite mer travkoll o göra en rad till vm i v75 hihi sen äta lite frukost kanske.
Ha en fin dag och var rädda om varandra! Tala om när du uppskattar något eller när du är tacksam att någon gjort något för dig! 
PUSS o KRAM
 
Jag som liten 6 månader
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0