Kursslutprov!

Oj vilken dag haha kom till skolan o vi hade kursslutprov! Ahhh haha nä då inte så farligt visste om det innan så det va inte helt oförberett men NEJ jag öppnade inte boken denna gång heller! Hihi
O ja jag tror det gick bra! Sen kolla vi film o suck blir så trött på mig själv att jag ska va så himla blöding o börja grina så fort det är lite känsligt.... MEN ja jag såg den o tror ingen såg mina tårar eller röda ögon efteråt. 
ÅH sen fick vi öva lite på venprov o jag fick blod på första försöket (stort leende) det kändes kanonroligt! Men nästa gång så ville inte armen som jag ville så jag va glad att det va en docka vi övade på o inte en riktig människa hihi för jag grävde nog lite då när det trilskades men även läraren gick bet på den armen så det va nog den som det va fel på!
Men jag är supernöjd med dagen o sen fick jag gosa lite med mitt dreggelmonster hihi o imorgon ska jag ha honom en stund medans hans mamma hjälper sin bror flytta in i sin lägenhet.
Sen ska vi kolla när vi kan hämta hans köksmöbler jag ska köpa av en jobbarkompis.
Min lilla skrutta har kommit in i något 3-års trots.... Allt jag säger till henne får jag till svar NEJ eller VILL INTE! haha ja vad ska man göra.... Bara vänta ut tills den gått över om typ 15 år haha 
Nej nu blir det lite soffhäng och kika på tv.
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0