Inspirerad!

Oj helt slut men ändå massor med energi kvar haha helt själv hemma o ska iväg på praktik igen imorgon. 
Varit en händelserik dag o jag har lärt mig en del.
Tänk vad olika vi människor är egentligen. En del är födda till ledare mendans andra försöker men aldrig kommer bli det för de vågar inte helt enkelt. Sen finns det såna som gärna utnyttjar andra medans andra vill klara sig själv o vägrar låta någon bjuda på något. Fick ett sånt bevis idag, men jag tala om att jag hade räknat med honom med så jag hade även köpt fika så det skulle räcka även till honom. 
Sen finns det såna som alltid ska ta på sig offerkoftan, som jag kallar det när de ska älta samma problem hela tiden eller något annat problem. Men hallå vill du inte må dåligt gör något åt det! DU kan förändra det. Det är inte någon annan som gör du mår dåligt det är du själv, oftast i alla fall. Man går o bygger upp saker hela tiden o tror dåliga saker ska hända! Men vad tror du händer då? Jo dåliga saker! Vad tror du om du med SAMMA övertygelse säger till dig själv att det bara är bra saker som ska hända. Vad tror du händer då???? Testa får du se jag vet!
Ju mer du tillåter andra att köra över dig desto mer kommer de göra det! Tyvärr. Sen när du säger ifrån vad tror du händer? Jo de blir först förvånade o sen arga över att du förändrat dig! MEN ärligt är det såna människor DU vill ha runt dig? Nej de försvinner efter ett tag o jag lovar då kommer du må bättre o sen kommer det alltid finnas skitstövlar i hela världen men DU kommer inte tillåta de behandla dig hur som helst. En kanonskön känsla!
Nej nog med klokheter för idag! NU blir det soffhäng en stund!
Sov så gott o dröm så sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0