Home alone!

Godmorgon söndag morgon och det är praktik idag igen. Men jag trivs så det är ok. Skulle mycket väl kunna jobba där. De gör så mycket med sina brukare o det trivs jag med. Oavsett om det är biobesök eller matlagning/bakning så är brukarna med o det gillar jag. Precis så vill jag jobba. Kan ju alltid hoppas man kan få fortsätta som vikarie sen. Kan ju jobba någon helg i månaden o sen lov det skulle passa mig perfekt.
I alla fall under nästa termin sen vet jag ju inte hur jag kommer studera på högskolan.
Men en sak i taget. En dag i taget så ska jag komma till mitt mål!
Men det kändes ganska konstigt att komma hem igår o ingen var hemma... Helt själv o det är inget som tillhör vanligheten. Så nu på morgonen kommer mellantjejen in så vi kan äta lite frukost o bara mysa innan hon ska upp till stallet o jag till praktiken. 
Så lite meditation o kaffe så kan vi sparka igång dagen lite smått sen.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0