Händelserik dag!

Oj vilken dag. Skola först med samhällskunskap sen lite gos med mitt dreggelmonster, hämta skruttan o åka upp till stora sonens lgh o hjälpa honom fixa lite, handla, hem o äta glass med lilla skruttan o dreggelmonstret hihi sen mysa lite med de två i soffan innan vi fick mat serverad av äldsta dottern. Nattning av en envis skrutta, sen lite kurs för mig! Så nu äntligen har jag landat hemma igen o ska försöka varva ner lite och reflektera lite vad dagen innehållit o vad som vi hunnit med o inte. 
Lovade stora junior att hjälpa till lite mer i morgon så får vi se sen, ska kolla om jag har någon längre gardinstång till hans vardagsrum. O kanske någon ljuslykta med o lite fler lampor kanske hihi ja det är nog mycket som kan behövas till en lägenhet nu i början. Men han fixar det!
Nej ska nog krypa ner o läsa lite så jag varvar ner lite.
Sov gott o dröm sött!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0