Fullt av överraskningar.

Godmorgon ny dag som gryr o jag bara njuter hihi Livet är fullt av överraskningar och det är nog bara att ta emot o njuta av allt!
Och mer kommer det hihi julen kommer bli helt perfekt för både barnen o mig. Det är en helt underbar känsla. 
Idag är jag ledig från praktik o jobb så ska försöka hinna med att slipa lite i minstingens rum så man kan komma igång med målningen sen så hon får flytta in i sitt rum så småningom, sen kommer det roliga att kolla över barnens vinterkläder o sen inhandla lite nytt! Alltid roligt haha eller ja vi får se. Ska kolla hur factory är öppet på söndag då det är adventsskyltningsdag!
Är ledig den dagen så då ska jag bara mysa med barnen hade jag tänkt!
Men först lite kaffe o meditation sen kan jag sparka igång dagen lite smått!
Ha en fin dag o gå ut o gör något som du blir glad av, kan va något så enkelt som att ge någon en kram eller ett leende så mår man lite bättre på en gång!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0