Full fart hela dagen!

Vilken dag haha är helt slut. Passat dreggelmonstret medans min egen lilla trotsåldersmonster härja och va odräglig hihi Sen in till grannkommun o arbetskollegan för att hämta möbler o jo då hon hade plockat ihop en hel del så jag tror sonen vart nöjd o även dottern fick lite saker.
Så snällt att skänka så mycket fina saker och ja de kommer verkligen till användning.
Även mellanflickan fick ett fint bord hon gillade, o med tanke på att hon är så himla kräsen så var det riktigt roligt att hon gillade det.
Men nu när barnen sover eller ja ligger i alla fall så känner jag hur trött jag e i kroppen haha men men får slappa lite på soffan en stund så piggnar jag till eller också kan jag krypa ner o läsa lite hmm vilket låter mest lockande haha ja vi får se vad det blir.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0