Full fart hela dagen!

Godmorgon idag var det segt men onsdag redan o mitt i veckan. Får bli en dag fylld med aktiviteter. Men först kaffe så man vaknar ordentligt.
Är så otroligt tacksam att jag får möjligheten att vara på den här praktiken för vilka underbara ungdomar de har. O personalen är väldigt trevliga o rara haha bara jag som ska lära mig alla namnen.
Men det kommer nog vart eftersom.
Är även otroligt tacksam för mina äldre barn som stöttar o hjälper mig så otroligt mycket. Utan deras hjälp så hade min utbildning o praktik blivit mycket svårare!
Men idag så får jag nog veta hur det gick på provet förra veckan.... haha ja vad ska man säga. Det blir nog bra så småningom. Men ja lite nervös är jag nog allt hihi 
Nej dags att börja dagen lite smått nu så jag hinner med allt!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0