FREDAG!

Godmorgon äntligen fredag.... Idag blir det lugnt på fm ska försöka hinna plugga lite o sen lite jobb på det. Så lilla skruttan ska sova hos sin storasyster haha åh vad hon längtat o tjatat. Ska bli kul för henne och det är skönt för mig att dottern kan ställa upp så jag kan jobba lite.
Men hur ska jag kunna låta bli att inte måla idag haha ja det lär nog bli lite målning i alla fall kanske när jag kommer hem o vet att jag får sova länge i morgon hmm eller ja tills jag vaknar som vanligt. O det lär väl bli runt 6-7 haha men då hinner jag ju med lite ska ju fixa barnens rum i helgen så de kan få flytta in i sina nya rum så vi kan få börja måla i skruttans rum.....
Men vet ni man brukar ju säga att allt händer av en orsak... Ja ibland fattar man inte varför man råkar ut för vissa saker eller människor MEN jag tror man ska lära sig något av de alla eller också ska de lära sig något utav dig. Visst är det häftigt! Jag är tacksam för alla jag mött i mitt liv som har lärt mig något... Även om det kanske tog ett tag att inse vad man skulle lära sig av vissa människor! Och det är en häftig känsla att inse att DU inte skulle lära dig något UTAN du skulle lära de något! Många sådana händelser händer varje dag i alla människors liv, MEN ingen tänker på det!
Nej dags att sparka igång dagen lite smått med lite mer kaffe o meditation så man vaknar ordentligt!
Ha en fin dag och gå ut och upplev livet! Gör något du aldrig gjort tidigare idag! Le mot någon du brukar möta eller säg hej! Du vet aldrig vad som kan hända hihi
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0