Fredag o praktik!

Godmorgon fredag o helgen står för dörren, har praktik i två dar nu sen får jag en ledig dag igen o denna gång ska jag verkligen vara ledig! Bara umgås med barnen o mysa. Men som sagt först lite praktik o det har jag inget emot då jag trivs där.
Får bli en massa mys med lilla fröken idag först då hon fick vara ledig. Ska bli intressant o se vad hon vill göra. Men känner jag henne rätt så ska hon väl bara vara i rummet o leka så ajg får väl plocka upp alla leksaker som ligger i vardagsrummet o bära in de i hennes rum hihi det är ju några stycken.
Men först lite kaffe o meditation sen kan jag sparka igång dagen lite smått!
Ha en fin dag och fyll den med glädje, gå ut i världen o le. Ser du någon utan ett leende så ge de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0