Första advent.

Godmorgon tog lite sovmorgon idag o det tillhör ju inte vanligheterna. 
Första advent idag och det regnar hm jag vill ju ha snö haha men men får bli lite marknad idag så barnen o jag kanske kan komma i rätt julstämning! 
Halva praktiktiden är gjord o snart slutar vi skolan och har jullov haha ska bli så skönt. 
Men dax o börja göra i ordning lite frukost o mysa lite med grabbarna innan vi åker ner till tjejerna.
Ibland blir jag verkligen förvånad över hur enkelt man kan använda LOA (LagenOmAttraktion) i sitt liv. H`Jag lär mig fortfarande och ju mer jag lär mig desto roligare är det! 
O ja du kan få precis det du vill ha! Men du måste skapa det själv hihi Det du tänker skapar du! Ja nästan så enkelt är det! Det är svårt att förklara men jag vill lära mig mer så jag även kan lära ut haha vill så mycket och måste bara fundera ut lite HUR jag ska kombinera allt på ett bra sätt!
Men NU frukost säger magen hihi
Ha en fin 1:a Advent o våga skapa dig det liv DU vill ha!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0