Förändring.

Varit på utvecklingssamtal och ärligt talat började jag undra vart den hemska ungen kom i från som satt där inne med mig..... De sidorna som hon visade har jag aldrig sett här hemma! Jösses vilken attityd! Så nu måste vi agera så vi kan få bukt med detta... Jag undrar varför hon har den attityden i skolan men inget av den hemma....
Hon hade inget innan hennes lärare vart sjukskriven... MEN jag vet att det började när de hade en annan lärare... Som ärligt talat jag med hade problem med! Men det är strunt samma.... Ska se om jag kan få henna att berätta för mig om det hänt något eller om det är något annat så jag kan få tillbaka min flicka o även att hon visar den flickan i skolan som hon gjorde förra terminen!
Ska vara med i skolan en dag för att se hur vi ska lösa det på bästa sätt.
Så allt blir bra för alla parterna.
Imorgon ska jag sätta mig ner o fixa lite pappersarbete som blivit efter nu när skruttan varit dålig! 
Sen kommer vi ta helg och bara mysa massor!
Men nu blir det lite soffhäng o mysa lite hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0