Flytt!

Godmorgon idag blir det en dag fylld med en massa flytt för sonen o på em ska vi åka in till min jobbarkompis o hämta köksmöbler till han. Tror han kommer bli väldigt nöjd och sen ska han o dottern kolla vad de vill ha för tavlor o ljuslyktor som jag bara har står som jag inte använder haha
Sen i helgen så ska vi fixa iordning barnens rum, jag tror det kommer bli väldigt bra. Men jag måste måla om rummet som minstingen ska ha för jag har en dotter som har förstört rummet totalt genom att måla o rita på väggarna..... Inte kul men ja det är ju tur det finns färg så man kan måla över bara.
Jag hoppas hon inser att man inte kan hålla på så. 
Nej nu får det bli lite mer kaffe o meditation innan jag ska väcka barnen o fixa frulle. Sen lär det bli lite plugg på fm har jag tänkt mig o sen gos med barnen o dreggelmonstret hihi ja just det ett besök hos tandläkaren med lilla junior ska göras med. Haha ja varför ta det lugnt när man kan fylla hela dagen på en gång hihi 
Ha en fin dag nu och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0