Filmkväll.

Godmorgon är så nöjd med gårdagen, visst var en aning trött men hann med ganska mycket ändå.
Var o handlade med mina stora barn så de fick hem lite mat o sånt som kan behövas i ett hushåll. Sen hämta skruttan o hem o packa upp allt jag hade handlat, så nu kan vi börja baka lite till julen hihi, möta upp barnen o sen bråka med lilla fröken som inte alls var samarbetsvillig! Bara älskar trotsåldern...... Skola o lektion men märkte jag va väldigt okoncentrerad men ja lite fastnade nog! Hämta mina tjejer som varit hos storasyster medans jag var i skolan, hem o laga mat o ta in lite ved..... Varför dela upp allt när man kan göra allt på en gång haha SEN efter maten så hade jag o mina grabbar filmkväll! Det var så mysigt, men vi hann bara med två filmer men det är ok för den tredje kan jag kika på ikväll eller imorgon om det är så. Jag har inte sett "Hunger games" men de var riktigt bra o jag ska följa med på bio ikväll o se del 2 i tredje filmen.
Praktik idag och det ska bli kul, ser fram emot att vara där i helgen o se vad de gör för något då.
Lite travkoll ska jag hinna med innan jag kör barnen till storasyster som är så snäll o ställer upp o hjälper mig med barnen.
Men först lite kaffe o meditation.
Ha en fin dag och gör något du blir glad av! Du ska se att allt blir lite bättre efter det.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0