De är bara bäst!

Godmorgon trött som en gnu MEN jag är uppe o idag är jag ledig! Ska verkligen ta denna dag o bara göra sånt som behövs alltså blir det mycket VILA för det behöver kroppen! Sen måste jag ju tillägga att mina kurskamrater är ju bara de bästa! Jag har problem att fixa mig ledigt sista tillfället vi ska träffas så jag tog upp det igår o de är bara för underbara, de ändrar till veckan efter för att jag ska kunna va med! De är bara bäst! Jag är så otroligt tacksam o två av dessa tre underbara människor kommer jag få fortsätta träffa på fortsättningskursen i vår. Ja o sen våran fantastiska kursledare med så klart!
Jag är väldigt tacksam för att allt bara flyter på o blir till det bästa så det passar alla. Vi gjorde en övning i går på kursen som jag bara älskar, visserligen en ny variant MEN jag har gjort något snarlikt förut o det kändes så bra.
Men nog om det nu ska jag njuta av min lediga dag o bara vara!
Ha en fin dag o ge någon en kram i dag. MEN glöm inte dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh tack för de kloka orden, du anar inte hur mycket jag behövde dem idag :)

Svar: Varsågod <3
Tina

2015-11-19 @ 05:50:00
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0