Dagarna går fort!

Godmorgon vaknade innan klockan ringde o insåg den ändrat sig igen.... haha någon kanske tycker jag skulle ha sovmorgon! Men nu är jag uppe o inväntar barnen ska vakna o kaffet ska bli klart. 
Hjälp det är onsdag redan o mitt i veckan, dagarna går fort o snart har jag gjort halva min praktiktid! 
Sen har vi bara avslutning kvar o är färdigutbildade undersköterskor! Tiden har verkligen gått fort.
Men idag blir det skola med lite diskussion om mänskliga rättigheter och andra rättigheter, skyldigheter man har vid köp av varor! 
Ska bli intressant o se hur det kommer gå!
Men först lite kaffe o sen mysfrukost med barnen!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0