Blir inte alltid som man tänkt sig!

Oj vilken dag, skulle ner till studievägledaren för att söka kurser till våren men hon är sjukskriven så det va bara vända o åka hem igen... MEN det satt en jättetrevlig kille där som hjälpte mig lite så nu ska jag kolla om jag kan få tag i de imorgon via telefon och kolla om det är dessa ämnen jag tror jag ska gå haha inte lätt o veta när de delar upp ämnena o sen byter namn på de. MEN jag tror jag fick till det med tre ämnen i alla fall så nu ska jag bara hitta ämne nr 4 som jag ska läsa.
Sen förklara han även hur jag ska söka till högskolan sen o att jag skulle skriva det på min ansökan nu för då var det lättare att komma in på kurserna sa han!
Skönt när man kan få lite hjälp så man kan komma dit man vill sen! Men det blir tufft 5 års studier på högskola, MEN jag klarar det! O sen kan jag få jobb lite varstans! Ska bli så kul.
Men först prov i samhällskunskap o ekonomi imorgon sen så blir det hem o mysa lite med lilla fröken som varit feberfri idag men som äter som en höna.....
Tycker det är så tråkigt när mina barn är sjuka.... Men skönt att man får pyssla om de lite extra då.
Nej nu ska det bli soffhäng o bara vila.
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0