Annorlunda start på morgonen o den nya veckan!

Måndag o en ny vecka som ligger helt orörd framför oss, vad är det första jag gör? Haha jo då missade kolla klockan igår kväll så den ringde 7 i morse..... Men jag behövde nog de extra timmarna sömn som det vart. 
Vi hann med allt ändå i morse så det va lugnt!
Varit med idag på möte på praktiken o det va lite intressant o se hur alla jobbar o matchar varandra! Är helt förundrad och inga sura miner eller nått sånt för att du får göra det eller det o jag gör "bara" det här.... Det va roligt att se att det kan funka så otroligt bra i en personalgrupp.
Kan bara önska jag med hamnar i en sån grupp när det blir dax för mig att få en fast tjänst.
Efter det så blev det lite handling o sen hämta lillskruttan o hem haha så nu när vi har tagit in ved, lagat o ätit mat så tänker jag krypa upp i soffan o njuta av lite tända ljus o kanske en go kopp te.
Hoppas ni hade en bra start på dagen o veckan OM inte annat så har vi en ny dag imorgon o kan försöka få det rätt då.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov så gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0