Adventsmarknad....

Haft en underbar dag o nu sitter jag o kikar på film på tv o bara myser. har sett den förut men den är helt underbar, "Holiday". 
Varit på marknad med mina små men det va dåligt med marknadsstånd.... Men jag handlade lite o lilla junior fick nya vantar o sen köpte barnen godis så vi skulle ha lite filmmys sen men ja det funka inte så bra men vi fick lite mys i alla fall haha innan dess vart det pizza idag o lite fika hos äldsta dottern. 
Men jag beställde två tomtar jag ska ha utanför i år igen hihi de kommer om två veckor så det ska bli kul när jag får de!
Har även börjat slagit in barnens adventskalenderpresenter. Lilla juniors är klart men mellantjejen är lite mer än hälften kvar så det ska jag fixa imorgon senast.
Men idag har vi första advent o snart börjar vi räkna ner ordentligt till julafton o ärligt talat jag bara älskar det! Och det är söndag och det är dags att reflektera över veckan som varit o sen börja planera lite smått över veckan som kommer!
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0