Adventsgran.

Godmorgon dags o kliva upp o börja dagen lite smått, men det är väääääldigt tyst o tomt hemma. Men skönt att jag får träffa barnen i morgon i alla fall.
Men så är det ju när man har långa o sena tider. Men ska bli skönt sen när jag är färdigutbildad!
Tänk om man kunde vinna så där snuskigt mycket pengar så man själv kan bestämma vad man vill göra o inte behöver ta extra jobb för att kunna sätta lite guldkant på tillvaron..... Men i o f sig så trivs jag ju med jobbet o jobbar inte så mycket så jag ska inte klaga. O ja då det finns pengar o sätta guldkant på vår tillvaro. O det gör vi med jämna mellanrum.
I morse när jag vaknade så såg jag att min farsgubbe fixat adventsgran. Den lyste så fint utanför fönstret. Ibland är han bra go min lilla pappa. O ja jag vet att jag är bra bortskämd av han.
Nej dags o ta lite mer kaffe o börja kika på travet kanske hihi det är inte många gånger kvar nu på vm i v75, så det blir att kolla ut en bra rad så jag får många rätt hihi
Ha en fin dag nu och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0