Vakna före klockan.

Wow tänk vad lite sömn kan göra, vakna före 5 och var hur pigg som helst! Så härligt idag behöver jag inte gå runt som en zombie. 
Mellantjejen ska iväg till Astrid Lindgrens värld med skolan, det blir en lång dag för de men jag tror ungarna kommer gilla det. Vi andra här hemma kommer ha lite lugnare. Får se hur lillkillen mår idag, han va inte så pigg igår. Kanske får ha honom hemma, men han kan ju ha piggat på sig under natten. Kan ju alltid hoppas. Ja annars får han o jag va hemma, då får jag plugga och göra klart svenskan och maila in det. Inte första gången. Kan inte riktigt fatta det att nästa vecka är svenskan klar! Och sen har vi bara två veckor till efter det med ämnena till omvårdnadsprogrammet, sen är andra terminen klar! Shit har bara en termin kvar sen är jag uska, tycker det va typ förra månaden jag börja. Men det ska bli skönt och sen kunna planera vilka påbyggnadskurser jag vill ha och vad jag vill jobba med i slutänden. 
Men nu lite mer kaffe och bara njuta av solen som är på väg upp och fåglarnas sång. 
Ha en bra dag och njut av livet! PUSS o KRAM
 
 
En liten sommarbild jag tog förra året nere vid sjön!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0