Travet!

Jag fixade 6 rätt till laget men det vart dålig utdelning, hihi börjar bli en vana. Men det vart ändå sex rätt och lite utdelning så jag är nöjd. 
Har inte kunnat sova så mycket idag lilla skruttan och jag låg i sängen först och lyssna på travet och hade koll på hästarna sen köre jag iväg lilla junior på kalas så då hade jag inte så stor koll och det var då vi hade missat i ett lopp. Men lilla skruttan och stora junior hade koll åt mig, så de var snälla och tala om det när jag kom tillbaka.
Jag vet inte om lilla skruttan ätit för mycket godis eller om det är något annat på gång.... Hon har kräkts massor nu och det stinker "skumbananer" haha det har ju ätit mängder av. Men ja vi får se hur hon mår imorgon. 
Jag ska iväg och jobba lite snart. Tredje natten och den sista för denna helg så skönt hihi.
Ha en underbar kväll och sov gott sen när det blir PUSS o KRAM
 
Ja kan va så ;) hihi 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0