Tankar och idéer!

Oh vad mycket ideer jag fått under dan när jag skulle ligga och sova, haha det är väl typiskt. Att alla bra tankar och ideer kommer när man ska sova. Men ja de får komma en annan dag då jag är ledig. 
Har hållt på lite med travet idag, min tur att vara spelläggare! Men idag tänkte jag ta hjälp av stora junior så får vi se om jag kan fixa alla rätt denna gång. Jag tycker det är ganska kul att sitta och kolla vilka hästar som är bra och inte och vilka som kan ha en chans hihi Ja för man vet ju aldrig om den där lågoddsaren jag tror på vinner eller om favoriten vinner. Det är sånt man märker efteråt!
Nej nu mysa ner mig lite i soffan innan lilla skruttan ska sova, och jag ska iväg och jobba. Prata lite med min gulliga kollega i går om det här med LAS dagar och lön och gick ut och tittade och fick en glad överraskning, jag får lite mer i lön denna månad än jag tänkt mig hihi Sånt är jätteskönt! Blir kanonbra nu när jag beställt så mycket kött! Men ja det går ju åt, kött alltså, blir nog mycket grillat i sommar och grytor till hösten! 
Nej nu soffan innan hon somnar.
Ha en bra kväll nu! Sov gott när det blir! PUSS o KRAM
 
Lite familjeregler hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0