Tacksamhet!

Godmorgon är trött idag vakna runt 3 och examinationsuppgifterna snurra i huvudet så det tog ett bra tag innan jag somna, men till slut gick det o nu ska jag försöka vakna hihi tur jag har kaffet som kan hjälpa mig :) Det är en grå morgon och ser ut att kunna bli regn under dagen, men jag är väldigt lycklig lottad som har möjlighet att bestämma mina arbetstider en aning och kan koncentrera mig på studierna och även har möjlighet att kunna göra studierna hemmifrån. Såna saker gör mig väldigt tacksam. Och när jag börjar fundera så finns det massor jag är tacksam för i mitt liv. Tex jag har tak över huvudet och mat på bordet, kläder på kroppen och tillgång till internet och en dator :) Jag har en familj som stöttar mig när jag fick ideen att studera och som alltid utan att klaga gjorde de det. Jag är väldigt rik på all kärlek som finns i mitt liv och sånt kan man inte köpa för pengar. Om du börjar tänka efter så finns det säkert massor du kan vara tacksam för ;) Nej börjar bli dax att väcka upp barnen snart och ha lite mysfrukost. Med denna bild önskar jag alla en underbar dag! PUSS o KRAM 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0