Stolt och nöjd!

Är väldigt nöjd med dagen, har skickat in 3 uppgifter till svenskaläraren ( fick bara tillbaka en som ska kompleteras) och jag är så stolt över min dotter som kommit förbi sin tandläkarskräck. Förut hade vi så stora problem att hon vägra sätta sig i stolen och vägra gapa. Hon vart väldigt skrämd av en ung tandläkare som abslout inte ska arbeta mot barn utan bara mot vuxna patienter. Vi har talat om detta och sköterskan på förra stället höll med oss. Men nu hon ligger helt still och gapar hur fint som helst. Imorgon ska jag göra etikuppgifter som ska lämnas in samt börja med min examination. Den lilla trollungen ska till dagis medan mina två mellanbarn är lediga från skolan. Men nu ska jag nog krypa ner och läsa lite. Sov gott o dröm sött!! PUSS o KRAM 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint citat!

Svar: Tackar!
Tina

2015-05-12 @ 21:04:36
URL: http://alltomkladerna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0