Soluppgång!

Godmorgon solen är på väg upp och fåglarna sjunger sin morgonsång, såna här dagar är det verkligen underbart att bo på landet! Lilla skruttan kikar på morgonbompa och jag njuter av kaffet och solen som skiner in så fint, men inser att jag kanske behöver tvätta föstrena haha jaja det får jag ta en annan dag. Idag skola och senare lite jobb. Sen kanske jag kan ha det där individuella samtalet med läraren så jag vet om det är något mer än filmrecensionen jag ska lämna in, och han har redan sagt att jag har minst godkänt i hans ämnen så jag är nöjd. 
Nej nu lite gos och mer kaffe så man vaknar!!
Ha en underbar dag och ta vara på livets alla stunder och njut man vet aldrig vad morgondagen har med sig!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0