Sjuk lärare!

Kom till skolan och fick lite uppgifter och sen fick vi åka hem.... Hade lika gärna kunnat få de hemskickade så hade jag sluppit åka in men jaja nu fick jag handla lite och åka hem och sova innan jag hämta barnen. Sen har vi ätit och myst massor innan det var dags att ta nattningsritualerna :) Så nu har jag lilla junior kvar att natta innan jag drar iväg på lite nattjobb. Känner mig helt ur form men jag vet ju varför så det är lugnt. Blir ju bättre snart så..... Nej nu lite spel o soffhäng med lilla junior innan jag måste åka!
Ha en bra kväll! Sov gott o dröm sött sen när det blir PUSS o KRAM 
 
Var alltid ärlig med vem du är. Du vet aldrig vem du inspirerar genom att vara dig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0