Lön och shopping!

Godmorgonkänns som man skulle blivit överkörd av en ångvält i natt, båda tjejerna sov i min säng. Först kom den ena för hon drömt mardrömmar sen den andra för hon vart avundsjuk att syrran låg i min säng hihi så lite trångt vart det men men lite kaffe ska nog få igång denna kropp också så man orkar åka och handla lite sen.
Idag fyller min lilla pappa år så det blir väl en tur in till de o fira eller om vi tar allt på söndag då det är morsdag med. Men det är även 14 år sen jag var tvungen att meddela pappa om att hans son omkommit i en olycka. Åren går fort men minnen finns alltid kvar. Pappa kommer alltid tycka det är jobbigt att fira sin födelsedag på grund av den händelsen och det känns för oss alla. Även om han "bara" var min halvbror så känns det, även om vi inte hade så mycket kontakt så känns det. Men jag är glad för att vi fick chansen att lära känna varandra lite i alla fall.
Nej nu börjar det snart bli dax att väcka upp mina små solstrålar så vi får äta lite frukost innan vi ska åka iväg. 
Ha en underbar dag och le mot världen ( du vet aldrig vems dag du förgyller med ditt leende) 
PUSS o KRAM
 
Var dig själv och upptäck hur fantastisk du är!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0