Lång måndag.

Oj vilken dag, åkte hem vid lunch för jag va så trött så jag hade svårt att ta in vad läraren sa på lektion. Vilade lite hämtade lilla skruttan på dagis och de andra på skolan. Hem och fixa lite mat. Sen kröp skruttan och jag ner för att kika på film och somnade. Kan säga vi behövde det men kanske inte det smartaste. Jag lär inte ha några problem att sova ikväll men skruttan är fortfarande vaken.
Fick även besöka en stund nu ikväll av dottern med familj. Så jag fick gosa lite med barnbarnet med
Och nu är jag uppkrupen i soffan och kikar på tv. Har kikat på Sofias änglar, och nog kommer det någon tår när man ser det. Nu kikar jag på CSI sen får det bli sängen så jag kommer upp i tid imorgon. Ha en fortsatt trevlig kväll, sov gott sen när det blir. PUSS o KRAM 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0