Godmorgon

Känner mig trött men ändå pigg idag, sitter med kaffekoppen och bara funderar lite så här på morgonkvisten. Vissa människor vi möter i livet känns bara så rätt och man kan prata om allt men man behöver inte det för det känns helt ok o bara sitta bredvid varandra och titta på film också, men tiden går så fort när man är med såna människor. Ibland vill jag stanna tiden och bara njuta av stunden och sällskapet. Har en kompis som det är så med och alltid när vi träffas så springer tiden iväg och vi träffas alltid för sällan men tyvärr är mitt liv ganska fullspäckat. Jag mår alltid så bra när vi träffas och jag får alltid positiv energi. Önskar vi kunde träffas oftare bara, men det är väl så när man har mycket att göra båda två. Jaja får fortsätta fundera lite till men nu är det snart dax att väcka barnen och få i sig lite frukost och sen få iväg de till skola och dagis så jag kan plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0