Funderingar!

Har settat och kollat på lite kort nu här ikväll och inser att mina barn har växt väldigt mycket, det ansåg de med när de fick se korten. Hihi var lite roligt ska ta och printa ut några så jag kan sätta in de i ramar sen. Har funderingar på att göra en vägg med massor med tavelramar med både kort och fina texter på. Jag älskar som sagt fina texter och uppmuntrande ord som man blir glad över. Har några tavlor och texter på väggarna redan och jag älskar det! Sen har jag settat och funderat på en ny telefon... hmmm men ja de jag har tittat på är ju de här nya Samsung S6 och S6 Edge... Det lutar väl mer åt den senare men fasiken den är ju inte billig utan abonemang... jaja får fundera lite till. Men en STOOOR nackdel var att man inte kunde ha minneskort i den... Men den nya laddningen verkar intressant så ja vi får se hur det bli....
Sjukstugan i dag har minskat i alla fall nu har vi bara en liten som kräkits och jag hoppas det var sista gången nu så vi kan få lite lugnt. Det är lite jobbigt när hon ena stunden är hur pigg som helst och ska studsa mellan golv och tak o sen i nästa ligga helt utslagen för att hon kräkits och sen piggna till igen och studsa haha kan man få semester efter att barnen varit sjuka? Skulle behöva fylla på energiförrådet känner jag. Kanske kan hitta på något nästa helg med barnen så man kan få lite energi.... Ja får fundera lite på det med känner jag..... Haha vart mycket jag ska fundera på nu känner jag men det får jag göra o sen mysa ner mig i soffan och kolla någonting och kanske tända lite ljus nu när det regnar ute... 
Ha en underbar kväll och sov gott sen när det blir 
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0