Fredag och jobb!

Fredag och det blir en jobbnatt. Lilla skruttan mår bättre och även om vi trodde det va på gång tidigare så försvann det. Såååå skönt att hon äntligen får må bra, nu är det bara orken hon ska få tillbaka igen. Men jag har räknat med att kunna gå tillbaka med henne till dagis på måndag och att jag ska kunna åka till skolan. Men först lite jobb i natt o en massa mys i morgon. Ska bli så härligt och på söndag så ska vi grilla och stora dottern kommer med sin lilla son. 
Men nu först lite jobb och umgås med mina "gubbar o gummor" hihi 
Ha en trevlig kväll o Sov gott när det blir
PUSS o KRAM
 
Lite fler citat och ord som finns i mitt hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0