Försäljare.....

Det är väl typiskt att försäljare ska ringa som galningar när man ska sova...... Usch va så trött när klockan ringde så det var riktigt segt att kliva ur sängen. Men sen insåg jag att jag har ledig helg!! Wow kommer knappt ihåg vad man gör när man är ledig en helg...... Men ikväll får det nog bli lite studier och något glas vin :) Haha när man jobbar näst intill varje helg så blir man lite handlingsförlamad när man för en gångs skull blir ledig :) Men jag tänker njuta i massor och imorgon blir det lite äventyr som jag verkligen ser fram emot ;) hihi Men nog om det nu är det fredag och jag ska mysa lite med lilla skruttan innan hon ska sova och jag tar fram skolböckerna och vinet :) Ha en underbar kväll o njut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0