En regngrå lördag morgon!

Godmorgon hemma efter en ganska så lugn natt, skönt med såna med på jobbet. 
Ska snart krypa ner och sova lite så jag orkar vara social sen när jag vaknar, inte det lättaste alla gånger men med ledighet framför mig så ska det gå. 
Haft lite att fundera på i natt och ibland förstår jag mig inte på människor. OM man skickar ett sms och vill att någon ska bry sig och få en reaktion, sen när man får det så vill man inte berätta varför man mår dåligt eller dyligt..... Om man inte vill att personen ska bry sig, varför skicka det där smset då???? Jag fattar inte det!! För i MIN värld så skickar jag ett sms och vill ha en reaktion att någon bryr sig så skuller jag bli glad när mottagaren bryr sig! MEN det är tydligen bara så i MIN VÄRLD...... 
Nej usch då kan man lika gärna strunta i att skicka det där jäkla smset från början anser jag...... 
MEn nu ska jag gosa lite med minstingen så jag blir på bra humör igen och kanske kan denna dag bli helt perfekt igen.... 
Ha en underbar dag och gör någon glad (även om det bara är dig själv)!
PUSS o KRAM
 
Ja så kan det va!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0