Arg och besviken!

Usch idag vart jag väldigt arg och besviken på någon som jag alltid kallat vän.... Han tyckte vi skulle bli intima... EH VA??!! Nej tack gör inte sånt med mina vänner..... Men vilka diskussioner vi hade innan han förstod att jag menade allvar när jag sa nej. Jag förlorade en bra vän men ja vad ska man säga? Jag är inte direkt desperat och raggar på mina kompisar... Jag försökte förklara för honom att jag inte ser honom som kille eller man utan som en kompis... men ja det gick inte in direkt utan jag fick säga rent ut att nej jag är inte intresserad av sånt med dig.... Usch känns inte roligt att såra någon men vad ska man göra när personen ifråga inte förstår??..... Jag hade inget val och jo då jag kommer överleva utan problem ;) Kommer han att överleva? Ja då det gör han men hans manliga ego fick sig nog en rejäl törn, han är van att att tjejer faller och att han får som han vill..... Jag kanske är dum i huvudet jag vet inte men nej han får inga klockor i mig att ringa eller några fjärilar att fladdra i magen.... Tyvärr......... Jag vet att han kommer överleva och hitta någon som kan säga ja till honom. Får väl önska han lycka till när han surat klart och hans ego börjat må bättre... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0