Underbar dag!

Vilka fina och gulliga barn jag har. I morse när jag vakna var jag yr och mådde inte alls bra, men det gick över efter att jag fick dricka lite mer vatten och äta lite och sova lite mer. Men jag har varit mer trött så jag har vilat mer i dag mot vad jag brukar och mina barn har varit hur gulliga som helst och frågat hur jag mår och verkligen låtit mig ligga och vila så jag har orkat med allt mysigt och roligt vi gjort på dagen. 
Barnens avslutning i skolan var jättefina och väldigt uppskattat. Alla mina barn var samlade och sen åkte vi hem och fikade lite och det är inte så vanligt alla barnen är med på sånt här så det tyckte jag var väldigt trevligt och mysigt att få samla alla och verkligen få fira skolavslutningen. Sen grillade vi och det var så gott. Lilla fröken åt med väldigt god aptit och ville ha mer kött så jag var jättenöjd. Och nu ska jag bara vila och slappa så jag orkar jobba hela helgen på nya stället. Berättade för min väninna idag om detta nya jobbet och hon tyckte det var roligt! 
Jag är så glad och otroligt tacksam för att jag har så fina och underbara människor runt mig. Och för alla nya möjligheter och dörrar som öppnas för mig just nu! Allt kommer bli så bra när allt är i hamn. 
Ha en trevlig kväll och var rädda om varandra! Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0