Trött!!!

Godmorgon sovmorgon vad är det? Haha lilla fröken väckte mig innan 6 o tyckte vi skulle gå upp...... Ja vad gör man jo man sitter här med kaffe i muggen o försöker få upp de där ögonlocken så man ska kunna vakna ordentligt. Hihi barn är underbara ibland.
Idag ska jag med mellantjejen till tandläkaren och fixa det sista nu. Ska bli skönt för henne nu när det är klart och jag hoppas att hon slipper fler idioter som ska förstöra hennes tänder och göra henne mer rädd.... Det har varit så skönt nu när hon fått rätt hjälp och jag är så glad för hennes skull. Men idag har vi lite egen tid.
Sen ska jag hämta ut nya boxern till tvn så jag kan börja spela in sånt jag vill se men inte alltid hinner. 
Men nu ska jag nog gå ut i solen med kaffekoppen o försöka vakna lite mer hihi
Ha en underbar dag och le mot världen, du vet aldrig vems dag du förgyller med ditt leende!
PUSS o KRAM
 
Hihi kanske kan hjälpa mig vakna? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0