Tidig lördagsmorgon.

Tidig morgon men jag ser fram emot dagen och det ska bli kul att få jobba lite. Har kaffet i koppen o solen i ryggen som skiner in så skönt. Ser ut att kunna bli en jättefin dag. Godmorgon förresten hihi 
Fåglarna kvittrar och jag bara njuter.  Jag tror barnen vart nöjda med gårdagen. Nu har de många långa lata dagar framför sig. Det har de förtjänat så som de slitit och kämpat hela året. Även om båda har lätt för att lära sig så har de ändå fått kämpat lite.
Det var en fin skolavslutning med både flaggor och nationalsång. Och en massa sol och glada barn. Precis som det ska vara. 
Nej ska mysa lite med lilla skruttan innan det är dax för mig att göra mig i ordning för att åka.
Ha en underbar dag och var rädda om varandra, man vet aldrig vad som kan hända......
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0